Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Kozić, A. (2024). Marketing-strategija na primjeru tvrtke Violeta : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:099932
Kozić, Antonela. "Marketing-strategija na primjeru tvrtke Violeta : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:099932
Kozić, Antonela. "Marketing-strategija na primjeru tvrtke Violeta : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:099932
Kozić, A. (2024). 'Marketing-strategija na primjeru tvrtke Violeta : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:099932
Kozić A. Marketing-strategija na primjeru tvrtke Violeta : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2024 [pristupljeno 28.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:099932
A. Kozić, "Marketing-strategija na primjeru tvrtke Violeta : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:099932