Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Kranjčec, M. (2024). Uloga tehnologije proširene stvarnosti u multimedijskom marketingu : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:567217
Kranjčec, Marcela. "Uloga tehnologije proširene stvarnosti u multimedijskom marketingu : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:567217
Kranjčec, Marcela. "Uloga tehnologije proširene stvarnosti u multimedijskom marketingu : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:567217
Kranjčec, M. (2024). 'Uloga tehnologije proširene stvarnosti u multimedijskom marketingu : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 27.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:567217
Kranjčec M. Uloga tehnologije proširene stvarnosti u multimedijskom marketingu : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2024 [pristupljeno 27.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:567217
M. Kranjčec, "Uloga tehnologije proširene stvarnosti u multimedijskom marketingu : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:567217