Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Lovrić, B. (2024). Marketing-strategije na primjeru Zadruge Vrhunsko vukovarsko : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528843
Lovrić, Barbara. "Marketing-strategije na primjeru Zadruge Vrhunsko vukovarsko : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528843
Lovrić, Barbara. "Marketing-strategije na primjeru Zadruge Vrhunsko vukovarsko : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528843
Lovrić, B. (2024). 'Marketing-strategije na primjeru Zadruge Vrhunsko vukovarsko : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528843
Lovrić B. Marketing-strategije na primjeru Zadruge Vrhunsko vukovarsko : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2024 [pristupljeno 28.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528843
B. Lovrić, "Marketing-strategije na primjeru Zadruge Vrhunsko vukovarsko : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:528843