Štolfa, P. (2016). Gerila marketing Vs. Tradicionalni marketing (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:253782
Štolfa, Petar. "Gerila marketing Vs. Tradicionalni marketing." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:253782
Štolfa, Petar. "Gerila marketing Vs. Tradicionalni marketing." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:253782
Štolfa, P. (2016). 'Gerila marketing Vs. Tradicionalni marketing', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:253782
Štolfa P. Gerila marketing Vs. Tradicionalni marketing [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:253782
P. Štolfa, "Gerila marketing Vs. Tradicionalni marketing", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:253782