diplomski rad
Gerila marketing Vs. Tradicionalni marketing

Petar Štolfa (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
Citirajte ovaj rad...

Štolfa, P. (2016). Gerila marketing Vs. Tradicionalni marketing (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:253782

Štolfa, Petar. "Gerila marketing Vs. Tradicionalni marketing." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:253782

Štolfa, Petar. "Gerila marketing Vs. Tradicionalni marketing." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:253782

Štolfa, P. (2016). 'Gerila marketing Vs. Tradicionalni marketing', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:253782

Štolfa P. Gerila marketing Vs. Tradicionalni marketing [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 18.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:253782

P. Štolfa, "Gerila marketing Vs. Tradicionalni marketing", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:253782