završni rad
Marketing usmjeren prema djeci

Josipa Špoljarić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Špoljarić, J. (2016). Marketing usmjeren prema djeci (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:064886

Špoljarić, Josipa. "Marketing usmjeren prema djeci." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:064886

Špoljarić, Josipa. "Marketing usmjeren prema djeci." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:064886

Špoljarić, J. (2016). 'Marketing usmjeren prema djeci', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:064886

Špoljarić J. Marketing usmjeren prema djeci [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 18.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:064886

J. Špoljarić, "Marketing usmjeren prema djeci", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:064886