Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing hrane divljači

Tea Seretinek (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Seretinek, T. (2016). Marketing hrane divljači (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:393053

Seretinek, Tea. "Marketing hrane divljači." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:393053

Seretinek, Tea. "Marketing hrane divljači." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:393053

Seretinek, T. (2016). 'Marketing hrane divljači', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:393053

Seretinek T. Marketing hrane divljači [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 23.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:393053

T. Seretinek, "Marketing hrane divljači", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:393053