Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Suvremeni marketing

Marija Maltar (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad

Maltar, M. (2016). Suvremeni marketing (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:536154

Maltar, Marija. "Suvremeni marketing." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:536154

Maltar, Marija. "Suvremeni marketing." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:536154

Maltar, M. (2016). 'Suvremeni marketing', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:536154

Maltar M. Suvremeni marketing [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 19.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:536154

M. Maltar, "Suvremeni marketing", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:536154