Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Primjena oglašavanja u osobnom marketingu

Dijana Jukić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Jukić, D. (2016). Primjena oglašavanja u osobnom marketingu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:028795

Jukić, Dijana. "Primjena oglašavanja u osobnom marketingu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:028795

Jukić, Dijana. "Primjena oglašavanja u osobnom marketingu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:028795

Jukić, D. (2016). 'Primjena oglašavanja u osobnom marketingu', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:028795

Jukić D. Primjena oglašavanja u osobnom marketingu [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 23.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:028795

D. Jukić, "Primjena oglašavanja u osobnom marketingu", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:028795