Jukić, D. (2016). Primjena oglašavanja u osobnom marketingu (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:028795
Jukić, Dijana. "Primjena oglašavanja u osobnom marketingu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:028795
Jukić, Dijana. "Primjena oglašavanja u osobnom marketingu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:028795
Jukić, D. (2016). 'Primjena oglašavanja u osobnom marketingu', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:028795
Jukić D. Primjena oglašavanja u osobnom marketingu [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 20.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:028795
D. Jukić, "Primjena oglašavanja u osobnom marketingu", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:028795