diplomski rad
Primjena marketinga u međunarodnom marketingu

Andreja Vidaković (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
Citirajte ovaj rad...

Vidaković, A. (2016). Primjena marketinga u međunarodnom marketingu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:928318

Vidaković, Andreja. "Primjena marketinga u međunarodnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:928318

Vidaković, Andreja. "Primjena marketinga u međunarodnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:928318

Vidaković, A. (2016). 'Primjena marketinga u međunarodnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:928318

Vidaković A. Primjena marketinga u međunarodnom marketingu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 19.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:928318

A. Vidaković, "Primjena marketinga u međunarodnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:928318