završni rad
Marka, brand, proizvod

Marijan Balaić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Balaić, M. (2016). Marka, brand, proizvod (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:596324

Balaić, Marijan. "Marka, brand, proizvod." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:596324

Balaić, Marijan. "Marka, brand, proizvod." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:596324

Balaić, M. (2016). 'Marka, brand, proizvod', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 17.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:596324

Balaić M. Marka, brand, proizvod [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 17.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:596324

M. Balaić, "Marka, brand, proizvod", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:596324