Jovanovac, P. (2016). Ponašanje potrošača na tržištu roba i usluga (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:854621
Jovanovac, Petar. "Ponašanje potrošača na tržištu roba i usluga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:854621
Jovanovac, Petar. "Ponašanje potrošača na tržištu roba i usluga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:854621
Jovanovac, P. (2016). 'Ponašanje potrošača na tržištu roba i usluga', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:854621
Jovanovac P. Ponašanje potrošača na tržištu roba i usluga [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 14.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:854621
P. Jovanovac, "Ponašanje potrošača na tržištu roba i usluga", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:854621