završni rad
Ponašanje potrošača na tržištu roba i usluga

Petar Jovanovac (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Jovanovac, P. (2016). Ponašanje potrošača na tržištu roba i usluga (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:854621

Jovanovac, Petar. "Ponašanje potrošača na tržištu roba i usluga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:854621

Jovanovac, Petar. "Ponašanje potrošača na tržištu roba i usluga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:854621

Jovanovac, P. (2016). 'Ponašanje potrošača na tržištu roba i usluga', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:854621

Jovanovac P. Ponašanje potrošača na tržištu roba i usluga [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 16.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:854621

P. Jovanovac, "Ponašanje potrošača na tržištu roba i usluga", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:854621