završni rad
Suvremeni pristup gerila marketingu

Matea Pavlin (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Pavlin, M. (2016). Suvremeni pristup gerila marketingu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:100133

Pavlin, Matea. "Suvremeni pristup gerila marketingu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:100133

Pavlin, Matea. "Suvremeni pristup gerila marketingu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:100133

Pavlin, M. (2016). 'Suvremeni pristup gerila marketingu', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:100133

Pavlin M. Suvremeni pristup gerila marketingu [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 18.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:100133

M. Pavlin, "Suvremeni pristup gerila marketingu", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:100133