završni specijalistički
Ponovno uvođenje brenda "Kalodont" na tržište

Mislav Ćurić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Ćurić, M. (2016). Ponovno uvođenje brenda "Kalodont" na tržište (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098511

Ćurić, Mislav. "Ponovno uvođenje brenda "Kalodont" na tržište." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098511

Ćurić, Mislav. "Ponovno uvođenje brenda "Kalodont" na tržište." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098511

Ćurić, M. (2016). 'Ponovno uvođenje brenda "Kalodont" na tržište', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098511

Ćurić M. Ponovno uvođenje brenda "Kalodont" na tržište [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098511

M. Ćurić, "Ponovno uvođenje brenda "Kalodont" na tržište", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:098511