Abstract | Završni rad na temu nacionalne kulture i međunarodnog marketinga istražuje utjecaj kulturnih
razlika na strategiju marketinga u međunarodnom kontekstu.Vrijednosti, standardi i tradicija
jedinstveni za određenu naciju ili regiju nazivaju se nacionalnom kulturom. Da bi tvrtka bila
uspješna na međunarodnom tržištu, razumijevanje nacionalne kulture je ključno. Aspekti distance
moći, individualizma, muškosti, izbjegavanja neizvjesnosti, dugoročne orijentacije i indulgencije
uključeni u Hofstedeov model nacionalne kulture daju okvir za ispitivanje kulturnih razlika medu
nacijama. Koristeći te čimbenike, tvrtke mogu modificirati svoje marketinške planove kako bi
bolje odgovarali jedinstvenim preferencijama i zahtjevima svojih ciljanih potrošača. Kako bi
privukli i zadovoljili ciljanu publiku na međunarodnom tržištu, tvrtke mogu promijeniti
marketinške komponente uključujući proizvode, promociju, metode distribucije i cijene temeljitim
razumijevanjem nacionalne kulture. Proizvodi se mogu prilagoditi zahtjevima i ukusima kupaca
na određenom tržištu, dok se marketinški materijali, na primjer, mogu modificirati tako da
odražavaju jezik, simbole i kulturne vrijednosti nacionalne kulture. Detaljno će se ispitati analiza
utjecaja nacionalne kulture na međunarodni marketing na primjeru Brazila. Razvoj uspješnih
marketinških kampanja na različitim tržištima diljem svijeta ovisi o razumijevanju i učinkovitom
upravljanju nacionalnom kulturom. |
Abstract (english) | Final paper on the topic of national culture and international marketing explores the influence of
cultural differences on marketing strategy in an international context. Values, standards, and
traditions unique to a particular nation or region are referred to as national culture. Understanding
national culture is crucial for a company to be successful in the international market. The aspects
of power distance, individualism, masculinity, uncertainty avoidance, long-term orientation, and
indulgence included in Hofstede's model of national culture provide a framework for examining
cultural differences among nations. By using these factors, companies can modify their marketing
plans to better cater to the unique preferences and requirements of their target consumers.
In order to attract and satisfy the target audience in the international market, companies can adjust
marketing components, including products, promotion, distribution methods, and pricing, through
a thorough understanding of national culture. Products can be adapted to the demands and tastes
of customers in a specific market, while marketing materials, for example, can be modified to
reflect the language, symbols, and cultural values of national culture. An in-depth analysis of the
impact of national culture on international marketing will be conducted using the example of
Brazil. The development of successful marketing campaigns in different markets worldwide
depends on understanding and effectively managing national culture. |