Paginacija
-
-
Strateški menadžment poslovnog sustava sa posebnim osvrtom na strategiju reinformatizacije tvrtke
-
Davor Kalinić Poslovni subjekt čija je osnovna djelatnost prodaja roba kroz različite distribucijske kanale, maloprodajom i veleprodajom te u budućnosti i web prodajom rijedak je primjer potpunog restrukturiranja u više faza. Od osnutka tvrtka prolazi različite faze, od vrlo uspješne i ekspandirajuće tvrtke do tvrtke koja dolaskom financijske krize i donošenjem niza loših poslovnih odluka posrće u poslovanju i kao rezultata skoro nestaje s tržišta do njenog ponovnog oporavka kroz...
-
-
Ciljevi, strategije i politike upravljanja nagrađivanjem
-
Nikolina Ivić Zadovoljni i motivirani zaposlenici koji u potpunosti koriste vlastite sposobnosti, vještine i
znanja, a sve u svrhu ostvarenja ciljeva kompanije, bogatstvo su za organizacije, stoga
poslodavci pronalaze različite načine kako bi dodatno motivirali i potaknuli svoje
zaposlenike. Ključan zadatak menadžmenta ljudskih potencijala stoga je razraditi strategije i
politike nagrađivanja kojima će privući i zadržati stručne i kvalificirane zaposlenike. U radu
se ukazuje na važnost...
-
-
OBLICI MANIPULACIJE POTROŠAČIMA I NAČINI NJIHOVE ZAŠTITE NA PRIMJERU PROMJENE CIJENA
-
Lucija Haring Primarna funkcija marketinga prepoznavanje je želje i potrebe potrošača te zadovoljenje istih
no da bi se znalo što potrošači žele moramo znati kako oni razmišljaju, a s tim su povezani
pojmovi manipulacija i psihologija marketinga. Uz pomoć psihologije i oprezne manipulacije
marketinški stručnjaci dolaze do vrlo bitnih informacija o potrošačima. Manipulacija je danas
vrlo rasprostranjena pojava koja je nevidljiva i „neuhvatljiva“. Kako bi imali sve informacije o
...
-
-
"Teški klijenti" u procesu konzultiranja malih i srednjih poduzeća
-
Patricia Bakula S obzirom da mala i srednja poduzeća zauzimaju veliki tržišni udio, konzultanti u njihovom
razvoju imaju veliku ulogu. Vlasnici malih i srednjih poduzeća koriste usluge konzultanata u
različitim prigodama. Konzultanti su potrebni zbog niza promjena koje se događaju u
zakonodavstvu, zatim zbog rješavanja financijskih poteškoća, pisanja projekata, pomoći
menadžmentu i sl. Uspjeh konzultantskog procesa uvelike ovisi o odnosu koji izgrade klijent
i konzultant. Sam odnos...
-
-
4-D branding
-
Ana Šokac Brand igra vodeću ulogu na tržištu jer omogućuje odvijanje velikog toka ponude i potražnje. Osim samog proizvoda koji predstavlja, brand uključuje i kvalitetu poduzeća i proizvoda, način poslovanja te komunikaciju sa tržištem. Upravo zbog tog razloga, ovo područje je zanimljivo marketinškim stručnjacima koji imaju omogućeno mjesto za kreativnost i ostvarivanje planova. Brand privlači kupce zbog izraženog životnog stila i prilagođava im se. Na temelju toga, poduzeća s...
-
-
AGENCIJE ZA ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA U REPUBLICI HRVATSKOJ
-
Lorena Rašić Kroz rad se analizira važnost i uloga agencija za istraživanje tržišta u Republici Hrvatskoj.
Agencije za istraživanje tržišta su ključni igrači u poslovnom svijetu, a njihova uloga u razvoju
tržišta i otkrivanju trendova i potreba potrošača je nezamjenjiva. Kroz rad su uz pomoć dostupne
literature i internetskih podataka obrađeni aktualni trendovi i noviteti glede istraživanja tržišta na
primjeru najpoznatijih agencija za istraživanje tržišta u Republici Hrvatskoj,...
-
-
AGILNE METODE – OPIS I PRIMJER RAZVOJA INFORMACIJSKOG SUSTAVA
-
Enna Čuturdić U radu su ukratko opisane tradicionalne i agilne metode upravljanja projektima te je
potanko objašnjen Scrum, koji je najzastupljeniji među agilnim metodama. Objašnjen je
Scrum tim i njegovi članovi. Scrum tim je mala grupa ljudi, a sastoji se od jednog Scrum
Mastera, jednog Product Ownera i od Developera. Opisan je tijek Scrum-a. Sprint je srž
Scruma, pri čemu dolazi do pretvorbe ideja u vrijednost. Sprintevi su događaji čija je duljina
fiksna, traju mjesec dana ili manje, a...
-
-
AGREGATNO PLANIRANJE U PROIZVODNIM I USLUŽNIM PODUZEĆIMA
-
Luka Benković Svrha agregatnog planiranja je prikaz cjelokupne slike unutar proizvodnje, odnosno
proizvodnja proizvoda u određenom vremenskom periodu, također agregatno planiranje daje
uvid u organizaciju svih raspoloživih resursa. Agregatno planiranje obično se odnosi na
vremenski period od 2 do 12 mjeseci, iako se može odnositi i na vremenski period od 18
mjeseci. Tvrtke donose odluke o kapacitetima na tri razine: dugoročne, srednjoročne i
kratkoročne. Agregatno planiranje pripada...
-
-
ALATI ZA UOČAVANJE POSLOVNE PRILIKE
-
Ana Flinčec Poduzetnički proces započinje svojim prvim korakom – odlukom da se postane
poduzetnikom, a uz što se najčešće vezuje i razvoj poslovne ideje. Ideja, kao začetak
poduzetničkog pothvata, može, ali i ne mora biti poslovna prilika. Nije svaka ideja ujedno
prilika. Većina ideja se nikada ne budu ostvareno, iz razloga što nisu poduzetničke prilike.
Uočavanje poslovne prilike je proces koji zahtijeva određene sposobnosti i znanja. Mnoga
od tih znanja stječu se formalnim...
-
-
ALTERNATIVNI OBLICI NOVCA KAO ČIMBENICI MEĐUNARODNE TRGOVINE
-
Valentina Medved Međunarodna trgovina čini izvoz i uvoz dobara i usluga iz jedne zemlje u drugu. Međunarodna
trgovina oduvijek je postojala, a nisu uvijek svi govorili istim jezikom niti imali jednaku valutu
prilikom razmjene. Postoje razne teorije koju su proučavale međunarodnu trgovinu, a sve su
imale jednaki cilj, a to je pojasniti i dokazati potrebu za međunarodnom razmjenom odnosno
iznijeti prednosti koje ona donosi. U nastavku priče o međunarodnoj razmjeni, globalizacija je
...
-
-
ALTERNATIVNI OBLICI OGLAŠAVANJA
-
Marijana Rusek Ovim radom se istražuje tema "Alternativni oblici oglašavanja". Rad obuhvaća definicije osnovnih pojmova koji okružuju područje oglašavanja te analizu njegovih ciljeva i funkcija. Poseban naglasak stavljen je na utjecaj oglašavanja na potrošače i njihove reakcije na različite vrste oglasa. S obzirom na napredak tehnologije i njen sve veći utjecaj u oglašavanju, rad se također bavi digitalnim marketingom, predstavljajući njegove prednosti i nedostatke. U fokusu istraživanja su...
-
-
AMBALAŽA I DISTRIBUCIJA POLJOPRIVREDNOPREHRAMBENIH PROIZVODA KAO DIO MARKETING STRATEGIJE
-
Irena Rukavina Ambalaža predstavlja sredstvo u koje se stavlja proizvod radi čuvanja tijekom transporta,
skladištenja, rukovanja i uporabe (sanduci, kutije, bačve, vreće, staklene posude, tube i dr.).
U povijesti su se za čuvanje i prijevoz vina, ulja, meda i drugih proizvoda upotrebljavale
keramičke posude, amfore koje su se po prvi put pojavile u Grčkoj, zatim ih preuzimaju
Rimljani.
Ambalažu je potrebno testirati na situacije koje se mogu očekivati u rukovanju i otpremanju.
Neki od...
Paginacija