završni rad
Definicija i analiza metoda prodaje

Andrea Ivanković (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Ivanković, A. (2017). Definicija i analiza metoda prodaje (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:503617

Ivanković, Andrea. "Definicija i analiza metoda prodaje." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:503617

Ivanković, Andrea. "Definicija i analiza metoda prodaje." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:503617

Ivanković, A. (2017). 'Definicija i analiza metoda prodaje', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:503617

Ivanković A. Definicija i analiza metoda prodaje [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 16.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:503617

A. Ivanković, "Definicija i analiza metoda prodaje", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:503617