prikaz prve stranice dokumenta Primjena virtualne stvarnosti u marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Primjena virtualne stvarnosti u marketingu

Bobić, Bojan
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Bobić, B. (2017). Primjena virtualne stvarnosti u marketingu (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:191727

Bobić, Bojan. "Primjena virtualne stvarnosti u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:191727

Bobić, Bojan. "Primjena virtualne stvarnosti u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:191727

Bobić, B. (2017). 'Primjena virtualne stvarnosti u marketingu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 25.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:191727

Bobić B. Primjena virtualne stvarnosti u marketingu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 25.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:191727

B. Bobić, "Primjena virtualne stvarnosti u marketingu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:191727

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.