Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Izravni marketing

Toni Kontrec (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Kontrec, T. (2017). Izravni marketing (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:443707

Kontrec, Toni. "Izravni marketing." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:443707

Kontrec, Toni. "Izravni marketing." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:443707

Kontrec, T. (2017). 'Izravni marketing', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:443707

Kontrec T. Izravni marketing [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 16.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:443707

T. Kontrec, "Izravni marketing", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:443707

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.