Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Etika u marketingu na primjeru Hrvatskog Telekoma d.d.

Mihaela Murvaj (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Murvaj, M. (2017). Etika u marketingu na primjeru Hrvatskog Telekoma d.d. (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:201606

Murvaj, Mihaela. "Etika u marketingu na primjeru Hrvatskog Telekoma d.d.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:201606

Murvaj, Mihaela. "Etika u marketingu na primjeru Hrvatskog Telekoma d.d.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:201606

Murvaj, M. (2017). 'Etika u marketingu na primjeru Hrvatskog Telekoma d.d.', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:201606

Murvaj M. Etika u marketingu na primjeru Hrvatskog Telekoma d.d. [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 16.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:201606

M. Murvaj, "Etika u marketingu na primjeru Hrvatskog Telekoma d.d.", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:201606

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.