Murvaj, M. (2017). Etika u marketingu na primjeru Hrvatskog Telekoma d.d. (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:201606
Murvaj, Mihaela. "Etika u marketingu na primjeru Hrvatskog Telekoma d.d.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:201606
Murvaj, Mihaela. "Etika u marketingu na primjeru Hrvatskog Telekoma d.d.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:201606
Murvaj, M. (2017). 'Etika u marketingu na primjeru Hrvatskog Telekoma d.d.', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:201606
Murvaj M. Etika u marketingu na primjeru Hrvatskog Telekoma d.d. [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:201606
M. Murvaj, "Etika u marketingu na primjeru Hrvatskog Telekoma d.d.", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:201606