Hršak, Ž. (2017). Utjecaj carine i carinskih usluga na ponašanje potrošača (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203538
Hršak, Željko. "Utjecaj carine i carinskih usluga na ponašanje potrošača." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203538
Hršak, Željko. "Utjecaj carine i carinskih usluga na ponašanje potrošača." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203538
Hršak, Ž. (2017). 'Utjecaj carine i carinskih usluga na ponašanje potrošača', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203538
Hršak Ž. Utjecaj carine i carinskih usluga na ponašanje potrošača [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203538
Ž. Hršak, "Utjecaj carine i carinskih usluga na ponašanje potrošača", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203538