završni specijalistički
Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu

Tena Popović (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Popović, T. (2018). Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:260881

Popović, Tena. "Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:260881

Popović, Tena. "Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:260881

Popović, T. (2018). 'Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:260881

Popović T. Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:260881

T. Popović, "Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:260881