Popović, T. (2018). Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:260881
Popović, Tena. "Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:260881
Popović, Tena. "Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:260881
Popović, T. (2018). 'Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:260881
Popović T. Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:260881
T. Popović, "Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:260881