prikaz prve stranice dokumenta Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu

Popović, Tena (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Popović, T. (2018). Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:260881

Popović, Tena. "Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:260881

Popović, Tena. "Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:260881

Popović, T. (2018). 'Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 02.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:260881

Popović T. Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 02.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:260881

T. Popović, "Izazovi i perspektive upravljanja marketingom u zdravstvenom turizmu", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:260881

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.