Kovačević, J. (2019). Utjecaj propagandnih letaka na ponašanje potrošača (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:139081
Kovačević, Josip. "Utjecaj propagandnih letaka na ponašanje potrošača." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:139081
Kovačević, Josip. "Utjecaj propagandnih letaka na ponašanje potrošača." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:139081
Kovačević, J. (2019). 'Utjecaj propagandnih letaka na ponašanje potrošača', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:139081
Kovačević J. Utjecaj propagandnih letaka na ponašanje potrošača [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:139081
J. Kovačević, "Utjecaj propagandnih letaka na ponašanje potrošača", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:139081