prikaz prve stranice dokumenta Uloga i značaj marketinga u trgovini
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga i značaj marketinga u trgovini

Drežnjak, Katarina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za management, organizaciju i poduzetništvo

Citirajte ovaj rad

Drežnjak, K. (2019). Uloga i značaj marketinga u trgovini (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:295442

Drežnjak, Katarina. "Uloga i značaj marketinga u trgovini." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:295442

Drežnjak, Katarina. "Uloga i značaj marketinga u trgovini." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:295442

Drežnjak, K. (2019). 'Uloga i značaj marketinga u trgovini', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:295442

Drežnjak K. Uloga i značaj marketinga u trgovini [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:295442

K. Drežnjak, "Uloga i značaj marketinga u trgovini", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:295442

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.