Vidaković, D. (2019). Specifičnosti poslovnog modela glazbenog streaming servisa Deezer (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:333666
Vidaković, Dominik. "Specifičnosti poslovnog modela glazbenog streaming servisa Deezer." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:333666
Vidaković, Dominik. "Specifičnosti poslovnog modela glazbenog streaming servisa Deezer." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:333666
Vidaković, D. (2019). 'Specifičnosti poslovnog modela glazbenog streaming servisa Deezer', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:333666
Vidaković D. Specifičnosti poslovnog modela glazbenog streaming servisa Deezer [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 28.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:333666
D. Vidaković, "Specifičnosti poslovnog modela glazbenog streaming servisa Deezer", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:333666