prikaz prve stranice dokumenta Primjena marketinga u gospodarskom subjektu Coca-cola
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Primjena marketinga u gospodarskom subjektu Coca-cola

Pintar, Michaela
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Pintar, M. (2019). Primjena marketinga u gospodarskom subjektu Coca-cola (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:490208

Pintar, Michaela. "Primjena marketinga u gospodarskom subjektu Coca-cola." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:490208

Pintar, Michaela. "Primjena marketinga u gospodarskom subjektu Coca-cola." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:490208

Pintar, M. (2019). 'Primjena marketinga u gospodarskom subjektu Coca-cola', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 17.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:490208

Pintar M. Primjena marketinga u gospodarskom subjektu Coca-cola [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 17.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:490208

M. Pintar, "Primjena marketinga u gospodarskom subjektu Coca-cola", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:490208

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.