prikaz prve stranice dokumenta Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama
Završni rad

Džunja, Tomislav
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Džunja, T. (2020). Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:073658

Džunja, Tomislav. "Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:073658

Džunja, Tomislav. "Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:073658

Džunja, T. (2020). 'Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.07.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:073658

Džunja T. Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 24.07.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:073658

T. Džunja, "Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:073658

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.