Džunja, T. (2020). Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:073658
Džunja, Tomislav. "Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:073658
Džunja, Tomislav. "Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:073658
Džunja, T. (2020). 'Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:073658
Džunja T. Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:073658
T. Džunja, "Marketing poslovnih subjekata na društvenim mrežama : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:073658