završni rad
Utjecaj recenzija na oblikovanje proizvoda i usluga
Završni rad

Lačić, Matea
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Lačić, M. (2020). Utjecaj recenzija na oblikovanje proizvoda i usluga : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:288515

Lačić, Matea. "Utjecaj recenzija na oblikovanje proizvoda i usluga : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:288515

Lačić, Matea. "Utjecaj recenzija na oblikovanje proizvoda i usluga : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:288515

Lačić, M. (2020). 'Utjecaj recenzija na oblikovanje proizvoda i usluga : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 04.08.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:288515

Lačić M. Utjecaj recenzija na oblikovanje proizvoda i usluga : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 04.08.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:288515

M. Lačić, "Utjecaj recenzija na oblikovanje proizvoda i usluga : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:288515

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.