završni rad
MARKETING TURISTIČKIH AGENCIJA I TUROPERATORA
Završni rad

Čalić, Karlo
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Čalić, K. (2021). MARKETING TURISTIČKIH AGENCIJA I TUROPERATORA : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:552950

Čalić, Karlo. "MARKETING TURISTIČKIH AGENCIJA I TUROPERATORA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:552950

Čalić, Karlo. "MARKETING TURISTIČKIH AGENCIJA I TUROPERATORA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:552950

Čalić, K. (2021). 'MARKETING TURISTIČKIH AGENCIJA I TUROPERATORA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 13.08.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:552950

Čalić K. MARKETING TURISTIČKIH AGENCIJA I TUROPERATORA : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 13.08.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:552950

K. Čalić, "MARKETING TURISTIČKIH AGENCIJA I TUROPERATORA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:552950

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.