Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Marošičević, I. M. (2022). UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:957986
Marošičević, Iva Maria. "UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:957986
Marošičević, Iva Maria. "UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:957986
Marošičević, I. M. (2022). 'UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:957986
Marošičević IM. UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:957986
I. M. Marošičević, "UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:957986