prikaz prve stranice dokumenta Marketinška etika u farmaceutskoj indrustriji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Marketinška etika u farmaceutskoj indrustriji

Redlih, Jasna
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Redlih, J. (2016). Marketinška etika u farmaceutskoj indrustriji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:015734

Redlih, Jasna. "Marketinška etika u farmaceutskoj indrustriji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:015734

Redlih, Jasna. "Marketinška etika u farmaceutskoj indrustriji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:015734

Redlih, J. (2016). 'Marketinška etika u farmaceutskoj indrustriji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 01.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:015734

Redlih J. Marketinška etika u farmaceutskoj indrustriji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 01.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:015734

J. Redlih, "Marketinška etika u farmaceutskoj indrustriji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:015734

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.