Azabagić, A. (2016). Važnost responzivnog web dizajna u internetskom maketingu (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:888254
Azabagić, Amra. "Važnost responzivnog web dizajna u internetskom maketingu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:888254
Azabagić, Amra. "Važnost responzivnog web dizajna u internetskom maketingu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:888254
Azabagić, A. (2016). 'Važnost responzivnog web dizajna u internetskom maketingu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:888254
Azabagić A. Važnost responzivnog web dizajna u internetskom maketingu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:888254
A. Azabagić, "Važnost responzivnog web dizajna u internetskom maketingu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:888254