Kelić, I. (2016). Potencijali mobilnog marketinga u turizmu Republike Hrvatske (Disertacija). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:997528
Kelić, Ivan. "Potencijali mobilnog marketinga u turizmu Republike Hrvatske." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:997528
Kelić, Ivan. "Potencijali mobilnog marketinga u turizmu Republike Hrvatske." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:997528
Kelić, I. (2016). 'Potencijali mobilnog marketinga u turizmu Republike Hrvatske', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:997528
Kelić I. Potencijali mobilnog marketinga u turizmu Republike Hrvatske [Disertacija]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:997528
I. Kelić, "Potencijali mobilnog marketinga u turizmu Republike Hrvatske", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:997528