Križanović Maurer, S. (2016). Uloga marketinga u srednjoškolskom obrazovanju : Kroz primjer Srednje medicinske škole u Slavonskom Brodu (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:704239
Križanović Maurer, Suzana. "Uloga marketinga u srednjoškolskom obrazovanju : Kroz primjer Srednje medicinske škole u Slavonskom Brodu." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:704239
Križanović Maurer, Suzana. "Uloga marketinga u srednjoškolskom obrazovanju : Kroz primjer Srednje medicinske škole u Slavonskom Brodu." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:704239
Križanović Maurer, S. (2016). 'Uloga marketinga u srednjoškolskom obrazovanju : Kroz primjer Srednje medicinske škole u Slavonskom Brodu', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:704239
Križanović Maurer S. Uloga marketinga u srednjoškolskom obrazovanju : Kroz primjer Srednje medicinske škole u Slavonskom Brodu [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:704239
S. Križanović Maurer, "Uloga marketinga u srednjoškolskom obrazovanju : Kroz primjer Srednje medicinske škole u Slavonskom Brodu", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:704239