završni specijalistički
Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija u telekomunikacijsku tvrtku

Dražen Mioč (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Mioč, D. (2017). Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija u telekomunikacijsku tvrtku (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305083

Mioč, Dražen. "Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija u telekomunikacijsku tvrtku." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305083

Mioč, Dražen. "Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija u telekomunikacijsku tvrtku." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305083

Mioč, D. (2017). 'Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija u telekomunikacijsku tvrtku', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 15.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305083

Mioč D. Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija u telekomunikacijsku tvrtku [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 15.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305083

D. Mioč, "Upravljanje odnosima s kupcima i implementacija u telekomunikacijsku tvrtku", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:305083