diplomski rad
Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof

Snježana Hrupek (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Hrupek, S. (2017). Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946

Hrupek, Snježana. "Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946

Hrupek, Snježana. "Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946

Hrupek, S. (2017). 'Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946

Hrupek S. Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 24.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946

S. Hrupek, "Neprofitni marketing na primjeru udruge za palijativnu pomoć "Srce" Novi Marof", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:313946