diplomski rad
Proces razvoja i uvođenje novog proizvoda na tržište

Zdenka Miljanović-Špika (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Miljanović Špika, Z. (2017). Proces razvoja i uvođenje novog proizvoda na tržište (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:378230

Miljanović Špika, Zdenka. "Proces razvoja i uvođenje novog proizvoda na tržište." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:378230

Miljanović Špika, Zdenka. "Proces razvoja i uvođenje novog proizvoda na tržište." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:378230

Miljanović Špika, Z. (2017). 'Proces razvoja i uvođenje novog proizvoda na tržište', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 17.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:378230

Miljanović Špika Z. Proces razvoja i uvođenje novog proizvoda na tržište [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 17.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:378230

Z. Miljanović Špika, "Proces razvoja i uvođenje novog proizvoda na tržište", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:378230