diplomski rad
Utjecaj društvenih mreža na svijest potrošača o brandu

Ivan Cigić (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Cigić, I. (2017). Utjecaj društvenih mreža na svijest potrošača o brandu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:197712

Cigić, Ivan. "Utjecaj društvenih mreža na svijest potrošača o brandu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:197712

Cigić, Ivan. "Utjecaj društvenih mreža na svijest potrošača o brandu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:197712

Cigić, I. (2017). 'Utjecaj društvenih mreža na svijest potrošača o brandu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:197712

Cigić I. Utjecaj društvenih mreža na svijest potrošača o brandu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 23.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:197712

I. Cigić, "Utjecaj društvenih mreža na svijest potrošača o brandu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:197712