Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu

Šimić, Vjekoslav
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Šimić, V. (2015). Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Šimić, Vjekoslav. "Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Šimić, Vjekoslav. "Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Šimić, V. (2015). 'Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 21.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Šimić V. Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2015 [pristupljeno 21.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

V. Šimić, "Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:029619

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.