Glavaš, G. (2017). Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382
Glavaš, Gabrijela. "Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382
Glavaš, Gabrijela. "Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382
Glavaš, G. (2017). 'Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382
Glavaš G. Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382
G. Glavaš, "Marketinška valorizacija turističkih manifestacija u kontinentalnoj Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:602382