diplomski rad
Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima

Krešimir Vuković (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Vuković, K. (2017). Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764

Vuković, Krešimir. "Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764

Vuković, Krešimir. "Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764

Vuković, K. (2017). 'Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764

Vuković K. Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764

K. Vuković, "Inbound marketing kao rastući koncept komunikacije s potrošačima", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:153764