Sikra, F. (2017). Analiza i potencijali marketing programa ugostiteljskih objekata (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:013747
Sikra, Franciska. "Analiza i potencijali marketing programa ugostiteljskih objekata." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:013747
Sikra, Franciska. "Analiza i potencijali marketing programa ugostiteljskih objekata." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:013747
Sikra, F. (2017). 'Analiza i potencijali marketing programa ugostiteljskih objekata', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:013747
Sikra F. Analiza i potencijali marketing programa ugostiteljskih objekata [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:013747
F. Sikra, "Analiza i potencijali marketing programa ugostiteljskih objekata", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:013747