diplomski rad
Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje

Valentina Mikolčević (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Mikolčević, V. (2017). Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447

Mikolčević, Valentina. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447

Mikolčević, Valentina. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447

Mikolčević, V. (2017). 'Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447

Mikolčević V. Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 20.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447

V. Mikolčević, "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača tijekom procesa kupnje", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:908447