Berečić, D. (2017). Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933
Berečić, Dario. "Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933
Berečić, Dario. "Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933
Berečić, D. (2017). 'Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933
Berečić D. Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933
D. Berečić, "Marketinško planiranje razvoja turističke ponude za posjetitelje urbanih festivala u gradu Osijeku", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:175933