Sigur, M. (2017). Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770
Sigur, Matea. "Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770
Sigur, Matea. "Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770
Sigur, M. (2017). 'Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770
Sigur M. Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 19.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770
M. Sigur, "Primjena online marketinga u poslovanju i utjecaj društvenih mreža na poslovanje", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:509770