diplomski rad
Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji

Ružica Plasajec (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za ekonom. i managem. gosp. subjekata
Citirajte ovaj rad...

Plasajec, R. (2017). Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884

Plasajec, Ružica. "Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884

Plasajec, Ružica. "Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884

Plasajec, R. (2017). 'Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884

Plasajec R. Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 23.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884

R. Plasajec, "Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884