Pašuld, I. (2017). Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155
Pašuld, Ivana. "Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155
Pašuld, Ivana. "Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155
Pašuld, I. (2017). 'Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155
Pašuld I. Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155
I. Pašuld, "Analiza upravljanja marketingom najbrže rastućih brandova na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:176155