Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Upravljanje marketingom u hotelskom poslovanju

Matej Marić (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Marić, M. (2017). Upravljanje marketingom u hotelskom poslovanju (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:077403

Marić, Matej. "Upravljanje marketingom u hotelskom poslovanju." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:077403

Marić, Matej. "Upravljanje marketingom u hotelskom poslovanju." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:077403

Marić, M. (2017). 'Upravljanje marketingom u hotelskom poslovanju', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 15.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:077403

Marić M. Upravljanje marketingom u hotelskom poslovanju [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 15.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:077403

M. Marić, "Upravljanje marketingom u hotelskom poslovanju", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:077403