diplomski rad
Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal)

Sanja Mihaljević (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvanititavne metode i upravljanje
Citirajte ovaj rad...

Mihaljević, S. (2017). Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal) (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953

Mihaljević, Sanja. "Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal)." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953

Mihaljević, Sanja. "Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal)." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953

Mihaljević, S. (2017). 'Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal)', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953

Mihaljević S. Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal) [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 22.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953

S. Mihaljević, "Komunikacijske prepreke i multikulturalnost (studija slučaja L'Oreal)", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:515953