prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj novih tehnologija na marketing i ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj novih tehnologija na marketing i ponašanje potrošača

Jelenić, Ivana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Jelenić, I. (2017). Utjecaj novih tehnologija na marketing i ponašanje potrošača (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223620

Jelenić, Ivana. "Utjecaj novih tehnologija na marketing i ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223620

Jelenić, Ivana. "Utjecaj novih tehnologija na marketing i ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223620

Jelenić, I. (2017). 'Utjecaj novih tehnologija na marketing i ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223620

Jelenić I. Utjecaj novih tehnologija na marketing i ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223620

I. Jelenić, "Utjecaj novih tehnologija na marketing i ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223620

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.