Jelenić, I. (2017). Utjecaj novih tehnologija na marketing i ponašanje potrošača (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223620
Jelenić, Ivana. "Utjecaj novih tehnologija na marketing i ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223620
Jelenić, Ivana. "Utjecaj novih tehnologija na marketing i ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223620
Jelenić, I. (2017). 'Utjecaj novih tehnologija na marketing i ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223620
Jelenić I. Utjecaj novih tehnologija na marketing i ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223620
I. Jelenić, "Utjecaj novih tehnologija na marketing i ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:223620