Cerić, N. (2017). Koncept potrošačkog etnocentrizma i njegov odnos s demografskim varijablama i stvarnim kupovnim ponašanjem (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:928271
Cerić, Nina. "Koncept potrošačkog etnocentrizma i njegov odnos s demografskim varijablama i stvarnim kupovnim ponašanjem." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:928271
Cerić, Nina. "Koncept potrošačkog etnocentrizma i njegov odnos s demografskim varijablama i stvarnim kupovnim ponašanjem." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:928271
Cerić, N. (2017). 'Koncept potrošačkog etnocentrizma i njegov odnos s demografskim varijablama i stvarnim kupovnim ponašanjem', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:928271
Cerić N. Koncept potrošačkog etnocentrizma i njegov odnos s demografskim varijablama i stvarnim kupovnim ponašanjem [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:928271
N. Cerić, "Koncept potrošačkog etnocentrizma i njegov odnos s demografskim varijablama i stvarnim kupovnim ponašanjem", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:928271